wtorek, 27 października 2015

II miejsce w konkursie!!! :D


Kochani! :)
Miło mi powiadomić, że zajęłam II miejsce w konkursie zorganizowanym przez Jagodziana Coffee. :) Chyba po raz setny dziękuję, ale DZIĘKUJĘ, bo bardzo się cieszę!! :D

Moja nagroda to książka "Cukiernia Lidla". Książka jest po prostu prze cudowna! Zakochałam się w niej, kiedy zobaczyłam ja pierwszy raz w reklamie w telewizji ;) ale jakoś nieudało mi się jej zdobyć...do czasu, kiedy zobaczyłam na instagramie konkurs.

Teraz jest pod moją opieką i nie zamierzam nikomu jej oddać! :D - ewentualnie zerknąć :D
Każdy przepis mi się podoba i każdy zamierzam niedalekiej przyszłości "stworzyć" i każde nowe dzieło wstawię tu na bloga, ale też na fanpage stronki (zapraszam do lajkowania!)

Myślę, że za niedługo coś upichcę ;)




A to zwycięski tort. Tu macie --->  przepis


Smacznego! 
P.S
Jeśli jakikolwiek przepis wykorzystacie z mojego bloga i udostępnicie na facebook'u czy instagramie czy gdziekolwiek proszę zróbcie hashtag #smacznastronka #smacznastronkaprzepisy. Wtedy będe mogła znaleźć wasze dzieła :) 

Brak komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia