piątek, 23 października 2015

Tort budyniowo-ajerkoniakowy



Tort robiłam na konkurs jagodzianacoffee, ale także na imieniny mojej babci ;) ze specjalnym życzeniem z kremem ajerkoniakowym.

Trochę o torcie ;) Składa się z trzech warstw biszkoptu nasączonego orzechową herbatką oraz dwóch kremów. Pierwszy krem mascarpone z ajerkoniakiem. Na tort złużyłam 3 pojemniczki mascarpone - 250g. Zmiksowałam je delikatnie ze śmietaną 36% i dodałam wcześniej rozpuszczoną tabliczką białej czekolady. Wszystko razem zmiksowałam na najniższych obrotach. Na koniec dolewałam po trochu ajerkoniaku do masy. Próbowałam po każdym kolejnym dolaniu i wymieszaniu czy krem nie jest za mocny (ale to według waszego gustu ;) )
Drugi krem to śmietankowy krem budyniowy  Posypane dla kontrastu kolorowymi cukierkami a resztę ozdób robione własnoręcznie. 

Tort był pyyychaaa! :D Babcia zadowolona!! Dostała tort taki jaki chciała! :D




Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia